وبلاگی برای ارائه مطالب مفید برای زندگی بهتر و هدفمند

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

علت سردی روابط زناشویی در این روزها چیست ؟

سردی روابط عاطفی زناشویی علل مختلفی دارد که برخی از آنها با تغییر زمان دچار تحول می شوند.
 
آیا شبکه های اجتماعی باعث سردی روابط زناشویی می شود ؟
لایک، کامنت، شیر، فوروارد، و سایر مشتقات این نوع شبکه ها مثل استیکرها با ورود خود جای انرژی های مثبت، ارتباطات رو در رو همچون دوست داشتن، ارائه نظر و صحبت، تبلیغات، انتشار و احساسات درونی و بیرونی واقعی که دو طرف را به هم نزدیک می‏کند گرفته است. این شبکه‏ها در نظر کاربر جذاب می‏آید و در نتیجه او را به سمت خود می‏کشاند. مسئله ای که این میان مطرح می‏شود، این است که چرا امروزه تکنولوژی‏ها گذشته از مسائل دیگر زندگی‏های مشترک را در سلطه خود گرفته اند؟ 
استفاده درست و نادرست هر اختراع یا وسیله‏ای که به جهت تکنولوژی در دسترس مخاطب قرار می‏گیرد به نحوه   دیدگاه اشخاص بر می‏گردد. اگر از تکنولوژی به درستی استفاده نشود نه تنها نمی‏تواند در زندگی فردی اشخاص مفید باشد؛ بلکه اثرات مخربی نیز بر جا می گذارد. با این حال با اشخاصی مواجه هستیم که خود و زندگی مشترک شان را با حضور نا به جای این شبکه ‏ها با مخاطره رو به رو می‏کنند. 
*دنیای مجازی  بلا یا راحت جان؟!
فرهنگ غلط و نبود برنامه ‏ریزی در استفاده از این شبکه ‏ها باعث ناهنجاری هایی می‏شود که روابط زوجین و بنیان خانواده های ایرانی را با زلزله ای خفیف در آغاز و در صورت غفلت با ویرانی همراه می‏کند.
ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
(**دوست راهنما **)

***** اللهم عجل لولیک الفرج *****

۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۴ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
(**دوست راهنما **)

همنشین حضرت داوود علیه السلام

حضرت داوود علیه السلام عرض کرد: پروردگارا! همنشین مرا در بهشت به من معرفی کن و نشان بده.
 
خداوند فرمود: متی (پدر حضرت یونس) همنشین تو در بهشت است. داوود اجازه خواست به دیدار متی برود، خداوند به او اجازه داد. او با فرزندش سلیمان به محل زندگی متی آمدند. خانه ای را دیدند که از برگ خرما ساخته شده بود.
ادامه مطلب...
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۸ ۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
(**دوست راهنما **)

وای بر ......

۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۲ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
(**دوست راهنما **)